تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و آغاز سال جدید بر همین اساس فروش ماهی قرمز هم شروع میشه و به دلیل اینکه خیلی از مردم که ماهی قرمز می خرند اطلاعاتشون در مورد نگهداری از این ماهی کامل نیست تلفات عظیمی در تعطیلات نوروز داریم. هم اکنون می توانید کتاب موبایل آموزش نگهداری از ماهی قرمز را از دانــــــلودســـــتان  دریافت نمایید و ماهی قرمز شب عید خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنید.

دریافت کتاب الکتریکی در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


اگر یکی از علاقمندان جمع آوری کتاب، eBook و … هستید مطمئناً احساس نیاز به داشتن نرم افزاری برای مدیریت مجموعه ی خود می کنید. eXtreme Books Manager بی شک یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه ی مدیریت کتاب، کتاب های الکترونیکی و کتاب های صوتی در سراسر جهان می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید تمام اطلاعات مربوط به کتاب ها را از وب سایت های خاص جمع آوری کنید. تنها کافی است نام کتاب یا بارکد ISBN آن را وارد کنید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


 
فتوشاپ يه نرم افزار گرافيکي حرفه اي است که خيلي از عزيزان دوست دارن کار با اين نرم افزار رو ياد بگيرند.از همين رو قصد داريم يکي از بهترين مجله اي دنيا رو براي شما عزيزان قرار دهيم.اين مجلات شامل چند مجموعه بوده و در هر مجموعه تعدادي پي دي اف گنجانده شده است.ما سعي داريم بصورت تک تک اين مجلات رو براي شما کاربران عزيز قرار دهيم.
اين نهمين مجله ازمجموعه اول است که در 98 صفحه با فرمت PDF تهيه شده است. در اين مجله شما مي توانيد با تکنيک هاي نرم افزار فتوشاپ آشنا شده و طرح هاي متفاوت و زيباي رو خلق کرده و از آن نهايت لذت رو ببريد.
 
اين مجله با عنوان Photoshop Creative Magazine 9 - Vol 01 هم اکنون بصورت کاملا رايگان از سايت دانــــــلودســـــتان آماده دريافت است.



ادامه مطلب ...


مجموعه ۳ کتاب الکترونیکی جدید و خواندنی رمان عاشقانه را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم. نام کتاب اول سه دوست، کتاب دوم آخرین رقص و کتاب سوم آرتا می باشد.این کتاب ها قابل نصب بر روی اکثر گوشی هایی که پلنتفرم جاوا را پشتیبانی می کنند می باشد که در سایت پرشیا دانلود منتشر شده است.

mobile book مجموعه ۳ کتاب الکترونیکی رمان بسیار زیبا و عاشقانه برای موبایل

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


اجرای فایل های PFD با Adobe Reader 9.1 for Linux and Solaris x86

Adobe Reader 9.4.0 جدیدترین نسخه از برنامه ی معروف کمپانی Adobe است که جهت خواندن و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود، این نرم افزار رایگان محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.
Adobe Acrobat Reader ابزار رایگانی است که به کاربران فقط امکان باز کردن و مشاهده فایل های PDF را میدهد، و از ایجاد و تولید فایل های PDF معذور می باشد! محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.
همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) می باشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


این بار سایت دانلودستان مجموعه ۳ کتاب الکترونیکی جدید و خواندنی رمان عاشقانه را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم. نام کتاب اول آینه، کتاب دوم از به و کتاب سوم باوفا می باشد.این کتاب ها قابل نصب بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند می باشد که در سایت پرشیا دانلود منتشر شده است.

mobile book مجموعه ۳ کتاب الکترونیکی رمان بسیار زیبا و عاشقانه برای موبایل

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه ای شامل آخرین اخطراعات و تحولات الکترونیکی و همچنین در این مجموعه می توانید اطلاعاتی در مورد قطعات الکترونیکی به دست آورید . این پکیج برای دانشجویان رشته برق بسیار مفید بوده و  می توانند از آن در پروژه ها و مقالات خود استفاده کنند . با توجه به درخواست زیاد بازدیدکنندگان محترم , سایت پرشیا دانلود پکیجی شامل تمام نسخه های این مجله در سال ۲۰۱۰ را برای شما آماده کرده که تقدیم می کنیم .

Elektor Electronics   Colle آخرین اخبار و اطلاعات در مورد قطعات الکترونیکی (2010 Collection)

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان